Fáradt fegyenc

2014.01.27. 22:52 Panelfegyenc

 

Hétfő

Repkednek a mínuszok, így a futás nem jöhet szóba, pedig arra vágyom. Amennyire utáltam régen, annyira megszerettem. Koncentrálok a légzésre, a mozgásra, és közben teljesen ki tudok kapcsolni. Erre most nagy szükségem volna, mert komoly szellemi fáradtságot érzek. Ma egy tréningen olyanokat tapasztaltam meg, amit már tudtam, de nem sikerült ennyire konkrétan megfogalmazni, és utat találni a céljaim felé. Most látom, de rajta járni is nehéz lesz. 

Szellemileg és testileg is fáradt voltam, de az edzésnek mennie kell. Most ennyi ment. 

 

5.2. Egyenes híd     2x15

1.5. Teljes fekvőtámasz (széles)     2x20

4.5. Nyújtott lábemelés fekvésben     2x25     Teljesítve

2.5. Teljes guggolás     2x30      Teljesítve

 

 

Címkék: Fegyencedzés

A bejegyzés trackback címe:

https://panelfegyenc.blog.hu/api/trackback/id/tr115785764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása