Falat kenyér

2014.01.30. 23:05 Panelfegyenc

 

Csütörtök

Munka, megbeszélés a vezérigazgatóval, hullafáradtság. Ez jellemzi az elmúlt napokat. Úgy vágytam már a mozgásra, mint egy falat kenyérre. A futás hiányzott leginkább, mert a mínusz fokok beállta óta nem voltam lent. De ma +1 volt, mennem kellett. Az első kört egy anyukával futottam, akinek a fia szintén focizik. A második körben a tempóm javult. Tudtam volna még futni, de az edzésnek vége volt, indultunk haza, és talán így a jó, nem kell túlerőltetni 10 napos szünet után.

 

A futás közben volt egy kellemetlennek nevezhető élmény is. Az egyik ház előtt, ahol futottunk egy férfi feküdt az úton, mozdulatlan volt. Mellette állt 2 hölgy. Kérdeztem, hogy hívtak-e már mentőt? Mivel a válasz igen volt, és a felvigyázásnál én sem tehettem volna többet, tovább futottunk. Később hallottam a mentő szirénáját. Remélem minden rendben lesz vele.

 

A falat kenyérről jut eszembe, lehet hogy napokon belül tényleg ebbe az állapotba kerülök, mert diétába fogtam. Igyekszem keményen betartani, és aktívan mozogni mellette, hogy megszabaduljak néhány kilótól.

 

4,36 km / 28:03

 

Címkék: Futás

A bejegyzés trackback címe:

https://panelfegyenc.blog.hu/api/trackback/id/tr995790817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása