Pihenés

2014.02.09. 10:53 Panelfegyenc

 

Az elmúlt időszakban már arra is figyelek, hogy korábban lefeküdjek, jobban kipihenjem magam. Ez is szükséges a fejlődéshez, és kihatással van a munkahelyi teljesítményre, emberi kapcsolatokra. Kipihenten jobb a koncentrációs képesség, több a türelem, ...

Ez viszont lemondásokkal is jár, például kevesebb játék, kevesebb blog bejegyzés. De határozottan megéri!

 

A diétát egy halotti tor szakította félbe, ahol elég közeli rokon távozott. Csütörtökön teljesen újrakezdtem és tartom szigorúan. Csak kis adagokban, megadott dolgokat lehet enni, mégsem vagyok éhes, nem érzem, hogy kevesebb lenne az energiám.

 

Az edzések a tor idején hiányoztak, de a héten már aktív tudtam lenni. Volt fegyenc edzés is, de a legbüszkébb a futásra vagyok. Csütörtökön Gergőkém fociedzése alatt elindultam futni a Tündivel (feleségem) és Józsi barátommal, akik egy kört terveztek futni a lakótelep körül. Én 3-at tűztem ki célként, megdöntve ezzel az eddig rekordom. Az első kör kicsit lassabb volt, alkalmazkodtam a társakhoz, Józsival még váltottunk is pár szót, bemelegítésnek éreztem. A második körtől a saját tempómban futottam, ami segített ráhangolódni a kitűzött célra. A harmadik körben volt egy holtpont, viszont a légzésre való odafigyelés egyre könnyebben lendít át ezeken a fázisokon. Az utolsó 1-1,2 km könnyű volt, jól ment. Megvan a kitűzött cél, bírtam a tervek szerint. Öröm! Ekkor jött az ötlet, "megyek még egy kört". Időmbe talán belefér, erőmből futja, gyerünk tovább! Elsőre talán kevésbé tűnik okos dolognak eltérni a tervtől, rátenni egy ekkora emelést, de eddig is annyit futottam, amennyi jólesett, nem többet. Most is ilyen gondolatokkal kezdtem az új kört: "addig futok, amíg érzem hogy megy, aztán a végén legfeljebb sétálok". Persze itt is volt holtpont, nem is csoda, hiszen fizikailag és szellemileg is határokat kellett ledöntenem, de lefutottam a 4. kört is, ami összesen 8,7 km. Vörös volt az arcom, folyt rólam a víz, izomláz volt/van a lábamban, de megcsináltam. Megvan a Spartan race táv. ÖRÖM ÉS BOLDOGSÁG! :)

 

Mostantól a cél, hogy holtpontok nélkül, jobb idővel, izomláz nélkül fussam ezt a távot. Később, ha jön a jó idő, akkor kombinálom a futást a saját testsúlyos gyakorlatokkal. Ha áprilisra sikerülne eljutni a 8 km +30 burpee/0,5 km teljesítményre, akkor azzal a tudattal indulnék a versenyen, hogy felkészültem amennyire lehetséges.

 

A diétára visszatérve, -2 kg. Most 82 vagyok. Nagyon szeretnék eljutni a 75kg-ig!

 

Címkék: Fegyencedzés Futás

A bejegyzés trackback címe:

https://panelfegyenc.blog.hu/api/trackback/id/tr655805875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása